Friday, April 20, 2007

ThinkinG about you

【Thinking about you】
Yesterday I saw the sun shinin',And the leaves were fallin' down softly,
My cold hands needed a warm, warm touch,
And I was thinkin' about you.

Here I am lookin' for signs of leaving,
You hold my hand, but do you really need me?
I guess it's time for me to let you go,
And I've been thinkin' about you,
I've been thinkin' about you.

When you sail across the ocean waters,
And you reach the other side safely,
Could you smile a little smile for me?'
cause I'll be thinkin' about you,

I'll be thinkin' about you,
I'll be thinkin' about you,
I'll be thinkin' about you.

多數個我習以為常的夜晚,當作是種習慣。
Norah Jones thinking about you.
好聽。

晚上的身評考試先是弄錯時間好險買完飯回來剛好趕上。
而後是討厭的考卷為什麼要釘右邊,遮住了一個題目的字,讓我選錯答案。
而且還是用膝蓋想也會的超simple類型,oh~my god。
我討厭釘右邊的考卷。

晚上考完試之後的感覺像是結束了所有的考試。
戴上我的護髮帽上網亂看。
想念書又不想念書,想打報告又不知道怎麼下手。
明明schedule上面的格子都寫的滿滿的,可是晚上還是很無聊。
好像還有時間一托再托。

可是事實上,我只剩下最後10天的no實習天。

today is April 20.
it's passing so fast.fastfast..

我也想去,真的。

No comments: